Sensibilisering

Sensibilisering is één van de drie pijlers van een efficiënt energiebeheer. Onze praktijkervaring bij socialprofitondernemingen heeft ons geleerd dat het niet alleen belangrijk is om de begunstigden te sensibiliseren, maar dat ook het personeel van deze ondernemingen gesensibiliseerd moet worden. Impactgewijs kan een goede sensibiliseringscampagne tot 15% energiebesparing opleveren, terwijl zij geen of weinig financiële investeringen vereist. Ze draagt ook bij aan een groene levensstijl binnen de onderneming maar ook thuis. 

Wij hebben praktische leidraden en tools verzameld voor het organiseren van een sensibiliseringscampagne, alsook voorbeelden van succesvolle sensibiliseringscampagnes. Klik op deze link om toegang te krijgen tot deze documenten

Als u de begunstigden en/of de personeelsleden van uw socialprofitonderneming wilt sensibiliseren voor energiebesparing, dan kunnen wij u advies geven over de te gebruiken tools afhankelijk van de doelgroep (mensen met een handicap, ouderen , tieners, kinderen, etc.) en u concreet helpen een sensibiliseringscampagne te organiseren.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen!